Torsdag

Idag har jag hunnit med MYCKET!

Va på jobbet å köpte grejer till halsen strax innan 8. Vaknade kl. 5 av den här jävla hostan jag har! Det räcker nu! Jag ska jobba hela helgen!!
Hämtade upp Lollo kl. 9 å så satt vi upp den sista väven i sovrummet, in till Norrtälje å lämna tillbaka väven som blev över å köpte färg -  så nu har jag målat halva sovrummet å resten får jag ta om två dygn när klistret har torkat! Det blir riktigt bra. Pappa är ju lite nervös eftersom vi gör det själva eftersom jag bor i hyresrätt. Han är ju fastighetsskötare å gör ju besiktningar på lägenheter när man ska flytta ut. Han vill ju inte att jag ska få nerslag den dagen jag flyttar ut. Men tänkte att han skulle släpa sig hit å kolla om han tycker att det duger! Vilktet jag tror att det gör! Skit skönt iallafall å slippa alla hål å märken efter bort rivna tapeter! Så snart är två av fem "rum" fixade :)
Tvättade även bilen idag. Tog latmask varianten ;)


Sen har jag varit å fikat med min mami! Hittade ett kort på mig när jag va liten :)

0 Kommentarer till "Torsdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!