...

Skrivtorka!! Å så har jag haft fullt upp hela tiden. Jobb å åter jobb, kalas i massor, bilturer fram å tillbaka!! Men ska försöka å skärpa mig ;) Just nu sitter jag i soffan å kollar på resor. Kanarieöarna i vår kanske. Tänkte börja lite smått å resa igen. Det har ju gått snart tre år sen jag åt den där jävla hamburgaren i Bangkok :/ Å resan hit, att sitta å titta på resor, har varit lååång. Hade någon frågat mig för ett år sen så skulle svaret på frågan om jag ska ut å resa igen varit NEJ!! Men man glömmer fort å Thailand blir det aldrig igen! Kan nog mer om magen än dom flesta läkarna just nu känns det som! Svensk sjukvård S U G E R! Måste ta tummen ur arslet å hämta min resväska i Norrtälje innan jag glömmer det. Kan ju tycka att har man lånat något så lämnar man tillbaka det..eller? Bjuder på en bild ;)
0 Kommentarer till "..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!