Ladies Night

Hade skit kul igår på Globen! Det va första gången jag va där men absolut inte den sista. Höjdpunkten va ju lätt att Brolle va till baka på scenen - å det märktes att han va glad :) Skrek ut att han hade blivit pappa!
Syrran har ju inte vetat vad vi skulle göra men i går morse så gissade hon rätt å hon hörde att jag ljög när jag försökte å säga att vi inte skulle gå på det.
Det va förfest på Annexet, Jag å syrran körde Singstar - Främling. JAG VANN ;) Inte alla dagar man får stå i Annexet å sjunga :p

1 Kommentarer till "Ladies Night"
Postat av: emma

hej ! kommentera gärna vad du tycker om mitt senaste inlägg på bloggen om iphone 4 :)

URL: http://emmaljungssons.blogg.se/
Datum: 2011-10-16 / Klockan: 14:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!