Het Het Het




Det här har jag gjort idag. Brand- och säkerhetsutbildning! Har lekt med brandsläckare å brandfiltar. Så nu kan ni känna er säkra när ni handlar hos oss :p Skulle ju skita ner mig om det började å brinna i butiken. Haha!

OMG! Igår när jag kom hem från jobbet så gjorde jag varma mackor i ugnen, super gott! Men i morse så råkade jag märka att jag inte hade stängt av ugnen efter mig :/ så den va på mellan 19.30-05.30 - SÅÅÅ jävla smart jag är!! Eller inte!! Men det är första å sista gången det händer. Så kollar man statistiken under dom 10 år sen jag flyttade hemifrån så är det ju inte så farligt ;) Eller hur??
0 Kommentarer till "Het Het Het"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!