4 veckor

Idag om fyra veckor så är jag äntligen nyopererad å ligger nog på soffan med handen högt! Ska bli såå skönt att kanske äntligen få sova ordenligt om nätterna, att slippa vakna och skaka liv i handen :)

På tal om att vakna på nätterna så ringde det någon kille till mig i går kväll när jag låg å sov.
Han presenterade sig men hörde inte vad han sa, sen sa han typ kommer du ihåg mig ifrån Piren i somras?! Ähh nää tänkte jag :P
Sen fortsatte han å säga att jag typ hade "hångat upp" honom - Låter ju lite som mig ;) Men sen sa han att jag typ ville dra med honom hem, för jag ville knulla å men han ville inte dra på någon full brud ?, Hallå??? Jag hade ingenstans å bo i somras å läääär ju inte vilja ha dragit hem honom till mamma eller Madde..där kändes det som om någon drev med mig..eller jag vet ju att det inte va någon jag höll på med eftersom jag BORDE ha kommit ihåg det!! Å jag drar inte hem killar från krogen! DET ÄR EMOT MINA PRINCIPER!!! Så nu är ju bara frågan VEM FAAAAAN RINGDE MIG?? Har ringt ALLA som jag kunnat tänka mig som skulle kunna driva med mig men ingen erkänner...hmm?!?!

Låg å skrattade en lång stund efter vi la på :) Haha!
0 Kommentarer till "4 veckor"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!