Killar!

Varför är det så att jag tappar intresset innan det ens har blivit intressant? Visst det är väl bra eftersom det inte är rätt kille jag letar efter, men tröttnar så ENORMT fort!

Singel för resten av livet - Woop, eller?
2 Kommentarer till "Killar!"
Postat av: Johnny

Nejdå, inte ska du väl vara singel inte.. Jag finns ju ;)

URL: http://www.facebook.com/johnny.puma.hoglin
Datum: 2012-04-26 / Klockan: 08:59:48
Postat av: Kenny

Det är för att du inte har träffat mig ännu. Hör av dig till mig så får vi se fall vi klickar!

[email protected] 0765831234


Datum: 2012-04-27 / Klockan: 22:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!