Tisdag

Dagen har spendrats med Malin å lill prinsen som fick för sig att spy ner mig nästan på engång när han va hos mig :/

Har ringt till ortopedmottagningen så en operation för vänsterhanden blir nog snart. Vill verkligen inte vara borta från jobbet just nu men pallar inte att jag inte får sova nått om nätterna, så att vara borta i fyra veckor känns bättre än att alltid gå å vara supertrött!! Lär ändå hänga på jobbet en del om jag känner mig själv :p

Idag när jag stog ute å rökte på balkongen så hörde jag hur snön rasade ner från hustaket, å gissa vart det hamnade?!? På min bil så klart :/ Som tur va så blev det inget på bilen så jag hade jävligt tur! Ringde roslagsbostäder för att försöka få dom å byta parkeringar, så att mina parkeringar blir besöksparkeringar å jag tar besöksparkeringen! Vilket hon jag pratade med tyckte va en väldigt bra ide! Kan ju hoppas på att det blir så, orka hålla på så här varje vinter, INTE! Inte för att jag har tänkt å bo kvar här hela livet men ändå.

Har äntligen slutat å hacka tänderna å har fått upp värmen under täcket så nu blir det till å sova!

God natt!

0 Kommentarer till "Tisdag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!