RallyErikkabejb :D

Skulle ju så gärna vilja prova på å köra rally..älskar att åka upp till mina föräldrar när det har kommit snö å gasa lite..MEN..skulle ju vilja veta att jag inte får nå möte på vägen. Så kom på den briljanta iden att pappa ska få fixa så att jag får åka med på en rallysprint :D Å han va lika på som mig! Provade så att hans overall och hjälm passade på mig, vilket dom gjorde! Läääär ju skrika ner mig, men med en van rallyförare, hjälm å sexpunktsbälte så lär det bli G R Y M T ! Johan försökt ta kort på mig när jag hade grejerna på mig men vek undan innan han han å få en bild..men loovar att jag ska ta en bild när det väl händer!!! ;)


Jag, syrran å Johan håller även på å spånar på vårens fest. Tyvärr blir det ingen maskerad detta år då vi tror att det kommer fler folk om dom inte behöver klä ut sig..vilket jag tycker är synd eftersom det är såå jävla kul å klä ut sig!
Jag som Lady Gaga

Jag som Snövit

Jag som Häng snopp ;)
0 Kommentarer till "RallyErikkabejb :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!