Slut!

Det är precis vad jag är!! Min favorit spinningledare har gjort en mycket tuffare pass nu i år! Skönt men jag är slutkörd!
Älskade syster jag saknar å träna med dig! Kan du ha pluggat klar å fixat ditt jävla knä så att du kan hänga me snart?? :(
Vettefaan om jag orkar gå på spinningen i morgon. Enligt schemat på jobbet så jobbar jag 13-18 i morgon men tydligen så ska jag jobba 6-18 å spinningen börjar kl. 18.30.
Får se om jag pallar å stressa iväg så att jag hinner. Jag som verkligen såg fram emot en välbehövlig sovmorgon..ligga å dra sig under täcket! :) Men iiinte!

Nu blire duschen!
0 Kommentarer till "Slut!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!