@ systers place

är hos min syster å är barnvakt, hon ringde å frågade om jag kunde köra henne eftersom hon inte fick tag i sin man. Så när jag kom hit å hade fått tag på mamma, som skulle få vara barnvakt, så ringde han upp så nu sitter jag här..fast kan nog inte kalla det barnvakt. Jag sitter i soffan å glor på tv å han är i sitt rum å spelar tv-spel..som det brukar se ut när jag är här ;) Skönt när dom klarar sig själva.

Har varit ledig idag å har bara legat i sängen - U N D E R B A R T !
Men i morgon är det dags att jobba igen..


Jooooo...va på spinningen igår, OMG vad tungt det va :/ Men skönt idag..på´t igen i morgon :D
0 Kommentarer till "@ systers place"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!