Yoga

Har för första gången i mitt liv varit på yoga! Gick ganska bra, förutom att jag höll på att börja skratta hela tiden ;) Inte riiiktigt min grej när det är så lugnt å stilla..gillar ju mer fart å fläng! Balansen ska vi inte tala om :/ Det går ju att för bättras. Å så kom jag å Therese på att vi ska börja gå på Core som går på onsdagar i Norrtälje..fast inte denna vecka för i morgon är det spinning igen :) Dessutom med min favorit spinningledare :D


Arne å Maruschka!!! Jag vill åka på kryssning snart igen!! Det va så underbart roligt!! Till våren kanske? Sitta ute i vår solen å dricka gott?? SNÄLLA??

Nu är det dags att sova igen :(

Puss å kram
0 Kommentarer till "Yoga"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!