Blir inte alltid som man har tänkt sig..

Gled upp till Madde som fyllde år igår å firade henne. Sen drog vi in till Norrtälje för att jag skulle tvätta bilen..MEN.. kom hem med skitig bil å en påse med massa nya underkläder istället ;) Det är ju värsta gasarvädret ute..Torra vägar å alla ligger å trycker UNDER hastighetsbegränsningen! Varför undrar jag?

Sjukt jobbigt att jag hoppade så mycket i lördags under Avicii så att jag har fått ont i hälen igen som jag körde sönder för ett antal veckor sen :(


Sov ju hos systersonen i natt och i morse när vi gick upp för att göra oss i ordning, han för skolan å jag för att gå hem så va vi båda sjukt trötta och satt i soffan när jag frågade om vi skulle skita i skolan och gå å lägga oss igen! Det skulle jag inte ha gjort :/ Fick värsta blicken av honom å han sa - MEN NEJ! Jag måste utbilda mig! Så jag frågade vad han ville utbilda sig till (förut ville han bli pilot) till svar fick jag - Inte vet jag, jag är bara 10 år men vill inte bli som han som spelar dragspel och tigger pengar på centrum! Där fick jag!! Haha! Han är ju bara för underbar mitt lilla hjärta :)

0 Kommentarer till "Blir inte alltid som man har tänkt sig.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!