Nu är det så här fröken Louise!

Jag har ingen ork att blogga! Du vet ju ändå allt skit jag gör!! Eller hur?

Jobbar jobbar å jobbar..å så vin på helgerna! Magkatarren sitter fint :/ Känns som om jag hellre har magkatarr än att lägga om mitt liv - inge alkohol, inge stress å äta på regelbundna tider..öhhh...hur skulle det gå till?

Har fått operationstid för handen nu. 7 maj skärs jag upp å blir sjukskriven i 4 veckor. Känner att jag inte har tid eller lust med det :(

I morgon är det äääääääntligen sovmorgon ELLER INTE ska iväg å fixa bilen i upplands väsby å ska vara där kl. 07.00 :/ smart tjej jag är!!

Nu på med spinningkläääderna!
0 Kommentarer till "Nu är det så här fröken Louise!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!