En vecka - 7 dagar :)

Igår va jag upp till Lejdet å grillade med Christian å hans skola. Förutom att jag va enormt trött då jag hade gått upp 04.50 så va det ganska trevligt. Va väl mest där för å hålla Johan sällskap, eftersom Maria är i Sollefteå å mamma å pappa är i Turkiet!
Mosters älskling <3


Idag är det endast en vecka kvar till jag kommer att flytta in i min lägenhet igen :) Fyy så jag har längtat! Då börjar det roliga med att tapetsera å måla om.

Igår fick jag även bilen lagad..så nu låter det inte som en rallybil längre plus att jag slipper oroa mig för att avgasröret skulle gå av helt :p

0 Kommentarer till "En vecka - 7 dagar :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!