Vinteruppehållet är över!!

Jag va på spinningen idag. Grymt skönt, men har ju bara haft massa bortförklaringar varför jag inte kan gå å nu va dom slut så det vara bara å hänga me! Nää men i flera veckor så kände jag mig jätte hänging å inte helt okej i kroppen då vill jag inte träna å sen så bara vad det så skönt å lata sig. Men nu är jag igång igen (tror jag) lagom tills jag ska operera mig å inte kan spinna på några veckor :/
Skulle ju ta massa fina bilder på oss spinnare men glömde ju telefonen i bilen, så det får bli nästa gång ;)

Ledig i morgon men klockan är ställd på 06.45, ska i väg å besiktiga bilen..HOPPAS HOPPAS det inte är nått fel på den men med min "tur" så är det väl självklart det!

Nu är jag nytränad å nyduschad å ska krypa ner i min nybäddade säng :D Underbart!! Sov gott!
0 Kommentarer till "Vinteruppehållet är över!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!