Nu jävlar..

..ska jag faan se till å träna (tröttnar väl om några veckor)
Igår va jag på spinningen å idag besökte jag gymmet för första gången på evigheter! Måste ju erkänna att det va riktigt skönt! Insåg att jag inte hade några gympadojjor så jag fick fara in till Norrtälje för att köpa ett par, å inte blev jag ledsen för att behöva köpa ett par Easytone ;)
I morgon hade jag tänkt köra spinning igen men såg att det va Uffe som körde passet å vill ju inte dö ännu..så jag går å simmar istället :)

Nu på kvällen så har jag varit å kolla på min systerson som hade samsång. Det va fyra skolor som sjöng med Banarne från Electric banan band. Riktigt kul!
0 Kommentarer till "Nu jävlar.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!