Värk i varenda del i kroppen!

Har hållt på med vårtrampet i sju dagar nu å kroppen värker som faaan! Idag har jag ändå tagit det väldigt lugnt..kom upp i lite över 10000 steg.

Har tre korta pass kvar på jobbet nu innan operationen..13-18, 6-11 och 8-13 :D Sen på måndag kl. 7.30 så snittas jag i handen :/ Får inge lugnande denna gång så kommer att vara helt vaken. Känns ändå liiite skönt, sist så pratade jag på som faaan, haha!

Tror jag har köpt allt nu inför operationen å resan. Det viktigaste va ju ändå duschpåse för armen å nytt bandage ifall jag ramlar i poolen eller nått ;)


Fick tag på två Lady Gaga biljetter till extra konserten i augusti, platserna kunde ju ha varit bättre men det får duga.


Galet bra år med grymma konserter som tex Avicii (två gånger dessutom), Tiësto, Guetta, Alesso, Axwell, Ingrosso, Thomas Gold, SEBJAK, Calvin Harris, Adrian Lux, Nause å Morten Breum på Summerburst. Å så Gaga på det. Såg att KISS kommer till Norge i slutet av juni..det hade ju inte varit fel å dra på :)
0 Kommentarer till "Värk i varenda del i kroppen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!