Måndag ska vara Sovmorgon..

Men inte idag, då ringde kl. 05.00. Inte kan man vara ledig någon dag i julveckan!! Jobbade bara 6-12 värsta drömpasset! Nu jobbar vi även i tomtenisseluvor..mycket skönt när man har hängt i mejeriet hela dagen, fryser inte alls lika mycket!

Har haft en sambo hela helgen!! Carro flyttad in här..mycket trevligt förutom att hon dissade mig väldigt bra igår när hon kom hem från jobbet..kan ha nått me å göra att jag inte kom å hämtade henne efter jobbet eller för att jag har sovit på soffan i stället :P

Va på min kusins 30 års fest i lördags - mycket rolig fest!
Å här är hon min vackra kusse!


Lollo va ju självklart här å fixade mitt hår å smink. Tack igen kära du!
Så här såg jag ut..


Victorias secret fashion show kommer ju nu på tv den 30:e men jag har råkat börjat å fuskat..på youtube..Faan youtube!! Men jag kunde inte hålla mig! Men ska ju självklart se den på tv:n ändå :)
0 Kommentarer till "Måndag ska vara Sovmorgon.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!