Skulle jag skratta eller gråta??

Det blev skratta med några tårar när jag avslutade arbetsdagen med å slå mig själv med två gråbackar rakt över näsan..ONT!! Dagen började inte bättre heller va uppe vid 06.05 för å äta alvedon, har feber :( Tyckte att jag hörde ett konstigt ljud - ahhaaa det är mobilen som ringer..då va det jobbet som ville att jag skulle komma ner tidigare för å jobba frukt å grönt. Så det va bara å inte tänka på febern, hoppa i arbetskläderna å stoppa på sig lite mer alvedon å 20 minuter senare va jag nere på jobbet..REKORD ;)

Nu har jag krypit ner i sängen å hoppas på några fler timmars sömn i natt!

Sov Gott!
0 Kommentarer till "Skulle jag skratta eller gråta??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!