Nu tar jag helg!

För exakt två år sen idag så vaknade jag upp på ett ruttet hotell i en rutten del av Bangkok efter sex timmars sömn å en väääldigt lång resa dit (Arlanda-Zurich-Singapore-Chang Mai-Bangkok). Å där började min resa med någon sjukdom efter maten jag hade ätit på natten. Men god va den ;) Sen va det en väääligt lång månad i Thailand å magen vägrade å bli bra. Nu två år senare så funkar magen riktigt bra men har lite svårt å äta mat. TVÅ ÅR!!

Har jobbat hela helgen tre dagar i rad till 21.30 fast idag så slutade jag egentligen kl. 18 men Sofia vill åka hem tidigare så då ställde jag upp..


På lunchen igår så va jag å Carro ute å gled lite, hennes föräldar är i Thailand å hon är kattvakt så vi åkte dit för å ge dom små liven lite mat


 

Nää vi vet det är inga andra än vi som förstår våran tråkiga humor ;) men vi har kul ändå!!


Träffade även på Lollo som visade upp sin OnePiece..haha!!


Nu blir det Kanal5 å play för å se dagens avsnitt av Gossip Girl :D

Hörs!
0 Kommentarer till "Nu tar jag helg!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!