Äta, Jobba, Sova, Dö

Så ser min helg ut!! Å idag har inte varit någon rolig dag :( Efter lunch så började jag å må jätte illa. Sen gick det över i några minuter å så kom det smygande igen. Så höll det på i fleera timmar. Det är faan inte kul när man ska sitta i kassan dom sista timmarna..men hade sån tur så att det försvann helt nästan dom två sista timmarna. Han bara å komma hem så började det igen. Sån här rolig dag hade jag ju för inte så länge sedan. VAD ÄR DET FÖR FEL??
Jobbar ju bara 9.30-15 i morgon så det är bara å bita ihop om jag mår illa i morgon när jag vaknar igen.

Om en vecka vid denna tid kommer jag å ha skit kul..då är det julbord med jobbet. Finns en chans att det spårar men det som händer på ICAs fester ska väl stanna på ICAs fester...eller?? ;)
Senaste ryktet säger att det blir på Bistro med Playboys som lirar. Det skulle vara hur grymt kul som helst. Ett annat spår va ju att vi skulle på julgalan i Norrtälje men det tror jag inte längre. Tror iofs inte på Bistro heller men någon lång resfärd blir det inte..det känner jag på mig! Paparzzi-Erika looovar å vara i farten då! ;)

Nu ligger jag i sängen å det ska bli såå skönt å få sova själv! Carro har ju sovit här å hon snor täcket av mig heela tiden, å i natt så bråkade vi verkligen om vem som skulle ha det..orkade ju inte gå upp å hämta det lilla täcket.

Sov gott!

0 Kommentarer till "Äta, Jobba, Sova, Dö"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!