Godmorgon

Hur kommer det sig att jag alltid vaknar runt 5-6 på morgonen när jag är ledig..kan man inte ställa in kroppen på sovmorgon?? Skulle vara jättesmart iallafall ;)
Ligger fortfarande i sängen men borde gå upp, har en del saker å göra idag. Å ikväll är det ju spinning igen :)
Har lovat Sara att vi ska sitta läääängst bak någongång för hennes skull, så det får väl bli dag.

Tanka bilen, lämna in Icabucklan på lite förnyelser, haha, göra iordning lekarna/tävlingarna till julbords-bussresean. I år ska jag vara lekledare då magnus tyvärr inte ska me..men någon måste ju ramla när bussen svänger så jag tänkte att jag tar på mig det i år! Å så ska det göras en blogg åt Elin som åker till Trysil nästa vecka, vi kommer å sakna dig!!

Sen blir det nog en sväng till lilla mamsen. Å så skulle det vara skönt med en promenad i den lilla snön som finns.



0 Kommentarer till "Godmorgon"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!