Hej sa hästen!!


Hej det är Erika....Karlsson!




Luuuuring det är Caroline kakkan cookie kakkolina Samuelsson som styr här idag! iiiihhhioouuuu!! (låter som hästen)


Erika är en fin liten tjej som lät mig hälsa på inne på hennes sida. Men kan inte klandra henne, så mycket som jag har lärt henne under dom åren vi har pratat med varandra. Idag lärde jag henne ett nytt uttryck, lmao Laughing My Ass Off. Har en känsla av att hon kommer börja använda det för att verka lite coolare än alla andra. Men nu vet ni alla vad det betyder ;)

Vet inte riktigt vad jag har att berätta om Erkkan, god & glad kexchoklad skulle man kunna säga för att beskriva henne lite kort. Var ju ett tag sen jag träffade henne faktiskt, två månader och 1½ dag typ, eller 2 dar kanske kommer inte riktigt ihåg.. Hon håller min säng i stämning där hemma medans jag är borta, ligger in den på alla sätt och vis (inte som ni tänkte nu, hon är inge snuskig hon sover bara ;))





Jag vet inte nått mer att skriva om, men ni hittar mig på www.carolinesamuelssons.blogg.se iaf, finfin adress!!


later!

0 Kommentarer till "Hej sa hästen!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!