Hepp hepp

Efter gårdagens promenad så fick jag en STOR blåsa på hälen (?) Hade sjukt svårt å gå tills jag fick i mig lite alkohol :p
Serverade min kära vän Madeleine hemma gjord pizza å vin när hon kom hem från jobbet. På kvällen blev det självklart Piren å måste nog säga att Eric Amarillo sööög som Dj, inte såå svårt å gissa va?? ;) Han körde typ två, tre låtar å sen kom "Om sanningen ska fram" sen körde han några låtar till innan han slutade...Men det gjorde inget för att då spelade samma kille som spelade i lördags :) Han körde sjukt sköna mixer med nya å gamla låtar i ett!
 

Fick den där jävla Mange Mange Mange låten på hjärnan igår men jag sjöng Madde Madde Madde i stället ;)
0 Kommentarer till "Hepp hepp"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!