Inte allt för smart!

6-12 idag på jobbet - GULD!! Hinner ju nästan inte börja jobba innan jag får gå hem! Underbart! Lunchade med Carro å sen åkte jag hem till syrran å pratade lite maskerad, skulle ringa å boka lejdet med telefontiden va mellan 9-12 :/ får försöka å ringa på måndag om jag kommer ihåg!
Kom hem strax innan 15.00 å somade ju självklart i soffan nästan på engång! Vaknade vid 20.00!! Galet! Bra jobbat säger jag bara..hur faan ska jag kunna somnar i kväll då?? Ska ju upp kl. 05.00 i morgon igen :/ ahhjaa får se hur det går..Önska mig lycka till! ;)


0 Kommentarer till "Inte allt för smart!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!