Vad har ni gjort här när jag bloggat på an...

Vad har ni gjort här när jag bloggat på annat håll?? Det gör inget för nu är jag tillbaka här :D Har under helgen flyttat från Norrtälje å nästan hem iallafall, har dumpat mina kläder hemma hos mor och far tills jag får tillbaka min lägenhet. Vilket är om 10, 5 veckor! Haha det går fort. Å då ska det Äntligen göras om!! Börjar å jobba i morgon igen efter fyra veckors sjukskrivning, ska bli skönt att få rutiner igen, eller jaa i fem veckor sen är det semester som gäller! Nu ska jag gå ut på en promenad! Hörs senare..

0 Kommentarer till "Vad har ni gjort här när jag bloggat på an..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!