Dagens "Att Göra"

Har redan varit nere på stan å shoppat lite, ville ju ha en ny klänning tills i kväll..men hittade ingen så det får bli kjol å ett linne. Hittade iallafall fyra nya diadem, ett tog min sambo på engång ;) Bor man ihop så delar man på allt eller jaa det mesta iallafall :P

Såå det här behöver jag göra idag innan alla kommer
Städa klart
Dammsuga
Färga håret
Duscha å sminka mig
Fixa naglarna å måla dom
Lägga köttet i marinad
Göra middag innan Therese kommer hem
Möta syrran som kommer med bussen
Fixa spellista för kvällen - Dj Intro is in da house ;)
Blanda välkomstdrinkarna - MUMMA!!

Å innan kvällen är slut - Hitta ett ragg å nuppa med i Carros säng :P










Haha luurad, nu blev du orolig va Carro?? Inte min stil ju ;)

0 Kommentarer till "Dagens "Att Göra""

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!