Har tagit mig upp från soffan å ut i solen...

100media_imag034 (MMS)

Har tagit mig upp från soffan å ut i solen! Underbart å känna att solen bränner mot mina svarta byxor. Nu kan gärna all snö få försvinna. Igår hade jag jätte kul! Mindre kul i morse när jag vaknade med huvudvärk ;) ändå så va jag så duktig å drack vatten sista timmen/timmarna, har inte så stor koll, haha! Skulle smyga in när jag kom hem eftersom therese låg och sov och skulle upp å jobba idag. Å det första jag gör är ju självklart att tappa mobilen i golvet så att den går i tre delar, Sorry! Men bor man med mig så får man räkna med sånt..

0 Kommentarer till "Har tagit mig upp från soffan å ut i solen..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!