Helgen i lite bilder

Då har helgen passerat å jag har inte haft tid/ork å blogga, men nu ligger jag i soffan å tänkte ta tag i det där ;)

Fredagen börjades med att sambon hade hembakad pizza i ugnen när jag kom hem från jobbet å ett glas vin (det blev nog tre).

Lördag va det Woop woop som gällde..hade ju mycket å göra men han å göra allt innan jag gick å mötte syrran vid bussen. Underbart väder så vårjackan åkte på..faan vad jag älskar den!


Tog fram gillen å premiärgrillade, mycket gott!!

Lägg märket till flipfloppen ;)



Svirade om till klänning å lockar i håret


Sen kom gästerna å det blev mycket gott å dricka. Therese drog fram chokladfontänen å där doppades allt möjligt ;)


Söndagen spenderade jag mest i soffan. På kvällen blev det Tacokväll.

Idag har Therese lämnat mig för USA å Carro. JAG VILLE JU OCKSÅ FÖLJA MEEEE!! Jaaa lite avundsjuk är jag ju. Men vi får ta en trip över dit någon annan gång! Hoppas att ni kommer å ha det jättekul å tänk inte på mig som sitter här hemma helt själv just nu :P
Love you!

0 Kommentarer till "Helgen i lite bilder"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!