Lööööördag

Om en vecka står jag i Globen å kan tänka mig att jag är på superbra humör å troligtvis den lyckligaste tjejen som finns att vara ;) Vad är bättre än bra musik - H Ö G T - massa av liksinnade människor (snygga killar), måste väl nämna alkoholen också :p
För om en vecka är det äntligen dags för Avicii å inta Globen :D

Panik man får när man slog upp Facebook på mobilen i morse runt 05.00 å ser att man har fått ett meddelande från bästis att dom har blivit rånade nere i Thailand :/ Vad är det jag har sagt? Joo Thailand är inget trevligt land! När ska folk lära sig?? Det verkade som om det hade gått bra ändå men nu längtade hon hem!

Medans tjejerna ska ut å klubba i kväll så ligger jag redan i sängen och ska titta på film! Tycket faan att jag alltid åker på att jobba löningshelger :/ Jag vill också gå ut då! Men pallar inte att vara bakis på jobbet, inte riktigt min grej!

Har funderingar på att åka till Enköping i morgon efter jobbet, skulle vara underbart att träffa släkten där igen. Det går för lång tid mellan gångerna!!



Nu går jag å dööör ;)

0 Kommentarer till "Lööööördag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!