Småbakis å jobba

Telefonen ringde några minuter i 8 i morse å det va jobbet :/ Blev till å rycka in å jobba i charken. Inte riktigt min avdelning. Men plockade mest varor, men böt Helena på frukost å sålde blåmusslor, salami å ostar. Sjukt nöjd ändå. Inte kul å fastna där en lördag, när man inte kan nått om grejerna man ska sälja men lär ju mig mer å mer!
Jobbade bara till 14.00 vilket va skönt eftersom det blev en del vin igår. Hem å la mig å sov i 1,5 timmar.

Nu har jag lagat middag, vilket inte har hänt på evigheter. Fick bli pommes, kött, bea, grönsaker, feta å cola idag.

Huvudet värker som faaaan just nu å har inga huvudvärkstabletter :(

Blir en soffkväll i kväll - Vilket kan behövas det me :D

Later!

0 Kommentarer till "Småbakis å jobba"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!