Dagen efter

Gaaalet dåligt jag sover när jag har alkohol i kroppen. Vaknade runt 03.30 å hade svårt att somna om tills jag skulle upp i morse kl. 7.00. Gick oförväntat bra att jobba idag men jobbade bara till kl. 13 :D runt 12 snåret började huvudvärken komma smygandes. Å när jag kom hem från jobbet så va det bara att gå å lägga sig å sova i några timmar.

Igår va vi ju hemma hos syster å Johan å vi dansade å sjöng till Wii. Hur jävla kul som helst. Har ont i lassoarmen idag efter galen dans till Viva Las Vegas :D Ossian va ju helt vild när han dansade..haha! Hur kul som helst å se..

Har varit med min älskade systerson idag, vi spelade Bingolotto men ingen av oss vann. Inget otippat :P

Nu ligger jag i sängen med levande ljus tända i rummet, gaalet mysigt! I morgon är det 12 timmars passet som gäller på jobbet!



0 Kommentarer till "Dagen efter"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!