Det gör ont när jag nyser..

...Men tack å lov att näsan inte va kanonblå utan bara ett litet blått streck som jag sminkade över i morse ;) Men öm är den å det dunkar som faan när jag böjer mig framåt, haha! Än så länge har jag inte gjort nått klantigt eller gjort illa mig så får väl klassa denna dag som en bra dag :P

Fick gå hem två timmar tidigare för min JÄTTE SNÄLLA chef idag. Syrran behövde jobba över så vad har man inte moster till? Joo barnvakt så klart. Hämtade lillprinsen i skolan å åkte hem till honom, somnade i soffan i en timme. Grymt skönt! Sen "lagade" vi mat - Kööörv me brööö! Mumma!

Va hem å böt kläder efter jobbet å det kändes som om jag klev in i en bastu när jag öppnade dörren..ähh OJ jag glömde å stänga av extra elementet när jag stack hemifrån 05.40 haha!

Carro försöker å få in mig till Uppsala i morgon, hon fick hem sin nya säng i dag men det fattades tydligen delar så då tycker hon att vi ska åka in å fixa det. Men problemet är bara att det är lååångsidorna till sängen som saknas - å jag har inte så speciellt stor bil. :/

 

0 Kommentarer till "Det gör ont när jag nyser.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!