Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Igår ringde klockan 07.30 på min lediga Lördag, va hur sur som helst men kom på sen att jag skulle jobba. Bara gå upp å dra på ett leende inte såå svårt när man får komma å gå hem från jobbet nästan när man vill. Jobbade ju med "julbordet" till kunderna..igår va det köttbullar, prinskorvar, revbensspjäll å sånt..gott! Man behöver ju inte vara hungrig när man jobbar. I början va det ganska lugnt han å värma ny mat å hålla allt fullt sen jävlar smällde det till å allt tog nästan slut på en å samma gång men Helena å Johan hjälpte mig grymt mycket så vi fixade det där gallant! Lite över 250 kunder va å smakade inte såå konstigt om det va lite rörigt :/


Sen åkte jag hem för å städa i nästan 2½ timme eller jaa jag drack ju vin å facebookade under tiden också, kan vara därför det tog sån jävla tid! Gick hem till Alexandra för å se hur hon bodde..jättefint! Mötte upp Madde, Syrran å Malin på vägen tillbaka till mig..här skulle det drickas vin! Fast mitt vin smakade R.Ö.V!! Så det fick bli cider. Snackade massa skit å spelade lite våghals. Vi fick även lära oss tyska av Alex som pratade det med oss.. :/ Vid 21.30 så dök Therese upp. 
Skrattade såå mycket å dig älskade Alex som gick å knackade på hos grannen för å fråga efter värktabletter. Synd att jag inte kan lägga upp filmen med dig! Älskade även när du skulle imitera mig. Vad får du allt ifrån??

Fick åka Volvo på kvällen/natten med Stoffe (Nej, jag pratar inte om mitt X) å Masken. Turen började till jätte inne stället Träffen (?) förstår ju varför jag inte är ute i Rimbo men men det va väl trevligt..vid ett så funderade vi på vad vi skulle göra å jag kom på den alldeles utmärkta ideén å åka in till Norrtälje å Piren för å köpa biljetter till Juldagen så det gick dom me på så vi sladdade in dit (tack gud för att jag lever). Sen blev det en sväng till Kårsta. Har aldrig varit där å hade ingen aning om att det låg så jävla mycket hus i skogen å kurvit va det..träffade även på Stoffes volvoraggarkompisar mitt i skogen, haha! Å ena snubben va klädd som jultomte, läskigt!!


Kom hem runt 02.30 å gick å la mig i soffan å sov, Therese sov ju i min säng å ville inte riktigt väcka henne eftersom hon skulle upp å jobba.
Blev jätteglad när hon vaknade idag så jag fick visa vad jag hade inhandlat under natten :)

Va inte allt för pigg där runt 08.30, huvudet värkte, magen knorrade å så mådde jag självklart lite illa!
Therese stack till jobbet å jag gick å la mig i soffan å stirrade på tv:n tills strax innan 11. 11.00 började ju pepparkakshustillverkningen å pepparkaksbaket!! :) Jag å Christian bakade 4 sånna korvar med deg..det blev lite pepparkakor å jag tog me mina pepparkakor till min andra familj - ICA familjen! Hoppas att dom smakar!



Under pepparkaksbaket så får jag ett sms från ett nummer som jag inte har inlagt på telefonen där det bara stog Hej! så jag skrev snällt tillbaka Hej! Vem är du?
Så då va det någon som hade varit å handlat på Ica under lördagen när jag jobbade å som tydligen bor i huset bakom mig som tyckte att vi skulle hitta på nått, typ bio eller mat eller båda..Men har ju inte allt för mycket tid över å vet ju inte vem människan är så det blir nog ett Nej på det! Men lite smickrande (å skrämmande att folk bara skickar mess så där) va det ju..

Det va nog min helg det..

0 Kommentarer till "Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!