Årsmodell 2011

Okej..nu är det bestämt! Det blir husbilssemester nästa sommar, det är bäst å ha planerna klara så att vi inte hamnar på hemma plan. För vi hade ju en sååån tråkig sommar ;)

Tänkte att vi kunde åka i nått i den här stilen, tjejer ;) 


TJINGPAX, JAG KÖÖÖR!!





I dag blir det jobb fast det är min lediga dag, 13-18 i frukten!! Helt okej tid! Å då hinner jag gå på spinningen kl. 19.30 har aldrig gått när det är den här herren som leder passet. Det sägs att hans pass är grymma!! Det gillas :)


2 Kommentarer till "Årsmodell 2011"
Postat av: Carro

tjingpax e ju min grej å säga!! :p

men tjingpax för å va kartläsare! ;)

URL: http://ceess.blogg.se/
Datum: 2010-11-04 / Klockan: 11:14:32
Postat av: Erika

Vi vet båda två vems grej det är å säga Tjingpax, haha!! ;)

URL: http://erikkabejb.blogg.se/
Datum: 2010-11-04 / Klockan: 11:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!