Emil, Emil, Emil...

..Så heter Thereses RAGG som hon hittade på Täby Centrum. Vi gled ju till 3 butiken för å kolla om vi kunde fixa nya telefoner så då va man tvungen å visa körkort. Så Therese kommer ju på den smarta ideen å lämnar kvar sitt körkort hos Emil medans vi går å fortsätter å shoppa, så att vi måste gå tillbaka...men han va ju så smart å både ringer & messar henne men hon varken hör eller ser att han försöker få tag på henne..svårfångad brud!!
Tycker iallafall att du borde ha svarat på hans mess när det till å
me va en - ;) gubbe i messet!


Hittade en klänning (hittade även en väska) till Julbordet den 27:e, Skönt! Kakkans ska inte ha den klänningen hon har på sig!




Schnygga glajjor :D


Vem faan vill ha en klänning med fåglar på??
INTE SNYGGT!!



Hittade skit grymma mössor på Stadium!! (Y)



Väl i Norrtälje igen så shoppade vi lite mat, å jag provsmakade på kööörv!



Tycket att jag har liten bil men inte då. Det finns mindre ;)

 
Vi lagade pizza till middag å fick med mig Kakkan tillbaka till Rimbo. Vi har köpt GodisÅcola för här ska det kollas på min idol Maria Montazami!

2 Kommentarer till "Emil, Emil, Emil..."
Postat av: Linda

Faan va du härmas!!!!

Jag äger redan den beiga på 1:A bilden ;) snygg som fan!

URL: http://missclefberg.blogg.se/
Datum: 2010-11-11 / Klockan: 19:16:03
Postat av: Erika

Haha!! Jaa den är skit snygg..såg den på nätet å då skulle man inte få den förrens i mitten av december, så jag blev överlycklig när jag hittade den i affären!!

URL: http://erikkabejb.blogg.se/
Datum: 2010-11-11 / Klockan: 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!