Erika - Magen: 328-1

Idag gick jag hem ifrån jobbet fyra timmar för tidigt..hade sånna jävla magsmärtor å illamående. :( Blir helt slut efter att jag har haft sånna magsmärtor så jag somnade på soffan mellan 15-19 är fortfarande jätte trött. Är såå jävla sur över att jag gick hem på grund av magen men det är ju första gången jag är hemma på grund av den sen jag kom tillbaka till jobbet, så jag ska väl inte klaga!
Men faan ta den jag SKA gå å jobba i morgon..får ju jobba med underbara Carro då - eller jaa vi kan ju vinka till varandra iallafall..
Frågorna är ju bara - När ska jag vara helt bra igen? När ska jag kunna äta all mat igen? Börjar å trötta på detta väldigt jävla mycket nu. Allt på grund av en resa som jag från början inte ens vilja åka me på :(
Så jag säger bara  - Va envis å ändra aldrig ett beslut!

I morse när jag klev utanför porten tyckte jag att det va lite småkallt ute så när jag kom ner till jobbet så va jag tvungen å kolla hur kallt det va,
hmm "bara" -20,9 kl. 07.50, yeah!! Å kallare skulle det ju bli..kul då att jag ska gå ut runt 05.40 i morgon. Inget jag ser fram emot :/

Kolla in den här heta bilden jag hittade på Carro ;) haha!
0 Kommentarer till "Erika - Magen: 328-1"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!