Grymt jävla snygg!!

Precis så känner jag mig varje dag då jag måste sätta på mig dessa snygg skor med stålhätta. Eller Clownskor som Frudd säger...men tror nog att det är snyggare å ha alla tår kvar än å ha några sönderkörda. Måste ju piffa upp dom tråkiga arbetskläderna/skorna med ett par underbart (?) fina strumpor ;)

(Jaa jag har dragit upp dom extra mycket för att ni ska få beundra dom fina färgerna)



Nu ska jag snabb som jag är byta om till lite spinningkläder..ska ta med mig rätt skor idag så att jag slipper å tokköra hem å köra värsta springpasset för å hinna tillbaka i tid med rätt skor.
0 Kommentarer till "Grymt jävla snygg!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!