I sängen med trevligt sällskap..

Att kolla på Idol med Carro är lite distraherande när hon nästan sitter å skriker - SER DU SNOPPEN PÅ HONOM?? - Ser du? När dom filmar under ifrån! Hon pratade om Weise..Vad tittar männsikan på när det är en musiktävling??
Skönt att han åkte ur Idol iallafall..diggar honom inte så mycket å mina favvisar Olle å Minnah är ju kvar så jag är nöjd.

Nu ligger vi i sängen å i morgon är det jobb igen..först ska man rycka in på frukten, börjar å bli riktigt tråkigt å vara där.. men man kan inte alltid få som man vill. Hade ju hellre haft min tid i Post å Spel å fått jobba med Carro hela dagen, men nu får vi ju luncha ihop istället. Det duger de me! :) Sen blir det ett par timmar i kassan. Det är ju hur tråkigt som helst men usch såå vi skrattar dom sista timmarna. 
Duu..Vad ska vi äta för gott??

Idag såg jag killen som gav Carro blomman, Han va jätte söööt!!

Nu ska jag släcka ner!

Sov gott allihopa!

0 Kommentarer till "I sängen med trevligt sällskap.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!