Nästan som om det är sommar..

Vid 01.00 i natt ringde min telefon å det va ett nummer som jag inte hade.. så här lät det typ
Jag-Erika
Någon-Sover du??
Jag-Aaaa
Någon-Hör du vem det är??
Jag-Jag är ju inte döv bara för att jag sover!!
Någon-Jag har hört att du ska ut i morgon!?
Jag-Duu..jag ligger å sover å måste fortsätta med det!

Å sen så avslutade vi samtalet..hade verkligen INGEN aning om vem det va förrens jag gick in på eniro i morse å kollade upp det!! Haha skulle aldrig ha gissat att det va lilla Ossie Karlsson som kände för å väcka mig!! Tack för det, å du jag lovar att jag kommer å ge igen :P

In till Norrtälje så fort jag hade packat mina sjuhundra väskor å påsar..hämtade upp kakkan för en liten snabbis på stan. Glodde igenom H&M på mindre än tre minuter, shoppade på oss lite mer gott dricka på bolaget å så han vi ta nytt kort på mig till mitt nya körkort..äntligen!! Joo vi han ju lyssna på någon mupp som stog å sjöng om jesus utanför bolaget..å så hade hon med sig sina tre eller fyra barn!! Elak mamma!!! Det va ju faan kallt ute..okej om det va sommar å skönt väder ute!! Fyyy!!

Vidare till Coop för å köpa på oss resten av maten.

Hem till Kakkan för å färga håret på oss båda..Kakkan va ju såå snäll så hon fägade hela min rygg/nacke/öron. Fick stå i duschen i en evighet för att hon är såå snäll å geggar!

På med engångsgrillen å på med köttet..kändes nästan som sommar igen!
Till köttet serverades det klyftpotatisar, sallad å självklart VIN!!


KOLLA IN KAKKANS BEA"KLICK"!! HÖLL PÅ Å SVIMMA NÄR JAG SÅG "KLICKEN"

Sen blev det lite vila..det är jobbigt å vara oss, när vi måste skratta hela tiden!

Å nu vaknade Kakkan så nu jääävlar ska vi tagga!!

0 Kommentarer till "Nästan som om det är sommar.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!