Ska bli skönt att få rida ;)


Hej Erikas bloggläsare! jag drar ett gästinlägg här medans Erika sitter med gegga i håret!
(mitt verk ;))

Vad ska vi ta och berätta om Erika då som inte alla redan vet?? Att hon fryser så mycket just nu så hennes bröstvårtor håller på å ramlar av. Kul att ha två sånna liggandes på golvet hela kvällen ;)

Ska nog lura med henne ut ikväll med, hon är ju ändå vildhästen. The one and only!!! ;D
Så om det kommer en massa och häller i henne shotar ikväll så borde väl det gå vägen, eller??



Ska nog ta och koka mig några ägg snart, med lite salt på så är ju det faktiskt jättegott, lite xider till och dagen är räddad.. Jag är även kissnödig men Erkkan har occuperat duschen just nu så får knipa lite här, bra träning kanske, hmm...

Nu ska även jag få lite färg i håret, vi syns och hörs på stan (ica)!


 //Kakkan































ps. Erika du är facerapad, HAHAAH du är så ägd. in your face!!! ;)
1 Kommentarer till "Ska bli skönt att få rida ;)"
Postat av: Carro

naaaw, vilket fint inlägg.. blir nästan tårögd ;)

URL: http://ceess.blogg.se/
Datum: 2010-11-13 / Klockan: 14:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!