Snart såå..

Nästan klar med städningen..har bara dammsugningen kvar i morgonbitti. Har ju erbjudit mig å jobba några timmar imorgon medans vi har "julbord" för våra kunder. I år har dom bestämt att vi ska ha fyra små julbord så att man får smaka på lite olika grejer. Tror att det är fisk delen det bjuds på i morgon. Blää för sill å sånt. Men får ju iallafall jobba med världens bästa kotten imorgon, det väger ju upp starkt!
Har ätit julskinka idag, äntligen har den kommit in till charken så jag va där å skivade upp några skivor till mig!

Så det nyaste spåret vart vi ska i morgon är Gafflarna i Rånäs men fortfarande att Playboys som ska spela..det skulle vara grymt kul! Hoppas hoppas!

I morgon kommer Lollo hit å ska sminka mig å fixa mitt hår - Love you!
Fixade till naglarna i dag så har jag kanske sparat lite tid i morgon!




Sov gott!
0 Kommentarer till "Snart såå.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!