Hur hög är du??

Vilken underbar dag jag har haft, två underbara vänner å shopping. Finns ju inte mycket å klaga på..har nog skrattat hela dagen. Mest skratt blev det när jag skulle köra jobbets skåpbil (buss) som är liiite större än vad min bil är. Faktum är att den är faan det största jag har kört någonsin, men det gick bra! Håll ut i svängarna bara!
Alla såg ju att vi va Rimbobor genom texten på bilen, så folk höll nog undan bara därför ;)

Nu till min fråga...HUR I HELVETE KAN MAN GÖRA EN SÅN LITEN RONDELL NÄR MAN SKA IN PÅ IKEA????




Vi tog arbetsbilen eftersom vi skulle shoppa åt jobbet också...frågade vad budgeten låg på å vi fick shoppa med sunt förnuft, Bra Chef vi har!! Å det gjorde vi det blev bara en tavla, två kuddar å en skärbräda!

Min budget va - bara det går under 6000 så är jag nöjd, å nöjd blev jag när jag kom till kassan. Bara 2000 kr, det ni!! Men skulle ju bara ha bestik å glas men kom ut med liiite mer ;) Allt från "den lilla lampan", doftljus till nya sängkläder!
Råkade också glida in på Stadium å Skopunkten. På skopunkten så hittade jag ett par skor som jag lätt ska ha på årets julbort, eller på bussen iallafall. Hoppas ju på att vi ska till ett röjställe å då måste ju bekväma skor packas me :D

Nu är vi på väg...


Glada!!


Världens bästa <3


Skulle ju självklart ha dom svarta kuddarna..


Mmm...IKEA korv :D


Carro har ju varit i Ullared å skickade ju me 500 kr å sa - Köp vad du vill..fick lite roliga saker :D

Tydligen så fanns det ingen - hej sa hästen tröja så det fick bli en koo!



Fick en Morgan tröja, haha!


Fryspåsar, så klart!!


Å självklart fick jag - I LOVE MORGAN trosor!! haha!!


0 Kommentarer till "Hur hög är du??"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!