Like a g6

Så nu är jag på G. Låg kvar i sängen tills strax efter 15.00, underbart skönt. Gick upp för å starta en maskin med tvätt. Men kröp ner i sängen lika fort som jag gick upp.
Slängde fort i mig lite mat å sen åkte jag iväg för å hälsa på syrran på jobbet. Eller hälsade på å hälsade på, hon satte mig i jobb. Skulle aldrig klara av å jobba där..För det första å va jag livrädd för å stöta på blod någonstans, sen så blir jag faan hög av ångorna av spriten dom städar me :S

Å så måste jag ju självklart klaga på alla som inte kan köra bil för att det snöar ute! JÄVLA NÖTTER! SNÖN ÄR INTE FARLIG!!

Har mycket jag måste fixa denna vecka..Usch hur ska jag orka?
*Städa
*Fixa adventsstakarna å sånt innan lördag
*Frågesporten på bussen till julbordet
*Gå på bolaget, till mig å glögg till förfesten
*Hämta ut min nya körkort, kanske dom kan komma med det till jobbet i morgon?!?
*Köpa fransar å naglar, kanske lite nytt smink
*Få upp nya lampan på rätt plats, ska smöra för papi ;)
*Fixa skor tills på lördag om det är snö ute :/
Å så ska jag ju även jobba å träna utöver det..hoppas att jag är ledig på torsdag å att det inte är den piss torsdagen jag jobbar. Helt onödigt å ha EN torsdag varje månad, inte konstigt att jag nästan alltid glömmer bort att jag ska jobba när den kommer :P

Detta är min nya favoritlåt - grymt skön!
0 Kommentarer till "Like a g6"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!