Från ICA till Trysil

Vi kommer å sakna dig Charken!
När du får hemlängtan så kan du krama om nallen å tänka på oss men du är ju snart tillbaka ;)
Glöm inte att vi vill se massa kort på dig å ica-nallen på massa Trysiläventyr.
Å vem vet, kanske får du en "barngrupp" som vill lära sig å åka skidor :D




Idag har varit en ganska seg dag på jobbet..eftersom det snöade Massor så har det inte varit så mycket kunder å handlat. Han ju å göra det jag skulle å lite där till men tycker att det är lite roligare när det är lite stressigt å stirrigt! Men dom dagarna är ju inte lååångt borta då ångrar jag nog att jag skrev det här :/
Min efterlängtade sovmorgon sket sig..börjar kl. 6 i morgon - bara 7 timmar tidigare :( Får ta sovmorgonen på lördag.

Varför ska det snöa? Hur ska jag kunna gå i dessa skor ute på lördag?

Pumps från Skopunkten.com

Men kakkan har ju lovat att hon ska springa hem med mig på ryggen om det är snö ute ;)
Lite alkohol i kroppen å sen kan inte Erika gå för då har hon stukat båda fötterna, haha..om det blir dans så SKA jag dansa barfota eller byta skor..är det någon som kan påminna mig om det i dimman??

Nu blir det duschen å sen sängen..
0 Kommentarer till "Från ICA till Trysil"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!