YEEES!!

Fick julschemat idag..är ledig 24-27 december..vad betyder det då?? Joo hela familjen samlad på julafton å PARTY på juldagen :) Dessvärre blev det så att jag jobbar på nyårsdagen men det gör inget!! Va helt inställd på att få jobba julafton eftersom jag inte har jobbat jul på evigheter. Förra året va jag ju sjukskriven å året innan det så va jag i Thailand (blää).

Idag slog jag på stort till middag ;)

Korv me brööö!


Skulle vilja ha en till men orkar inte göra iordning en till..måste städa..det är katastrof här hemma. Vem är det som stökar ner såå jävla mycket..är ju bara på jobbet tycket jag! :P

Smet hem en halvtimme tidigare från jobbet, åkte hem till syrran å min lilla älskling å bjöd dom på glass!


Nu är ljudet inkopplat, spotify igång å nu ska det städas, fast sitter väl här snart igen. Känner mig själv ganska bra nu efter 26 år ;)
0 Kommentarer till "YEEES!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!