70-talet va inte såå illa som jag trodde!!

Helt okej spinningpass med 70-tals musik, lite Cotton fields, Ring Ring, Jaa jag kände igen dom flesta. Är glad att det inte alltid är sån musik..gillar den musiken som körs i vanliga fall!!
Att inte äta å dricka nått under helgen är inget å rekommendera å sen träna!! Shit så tungt det va!

Imorgon ska jag jobba mellan 10.15-12.00 Yeah! Är ju världens bästa vän så jag ställer upp å jobbar in lite tid åt Kakkan så att hon kan följa med till IKEA! Annars hade det nog blivit så att vi får sitta kvar på jobbet å vänta på henne!!
Det som ska köpas på ikea är - bestick å glas!! Får se vad jag kommer ut me, haha, kan tänka mig att det blir liiite mer!!
Imorgon ska även tiden tas mellan Rimbo å Uppsala, håll er undan runt 12 snåret, här kommer det å gå undan ;)

Kan vara så att ICA-tjejerna har en fikadejt på IKEA i morgon också..det skulle vara lite kul om han satt där runt 13.30 men vi va väl inte allt för seriösa när han la fram förslaget!! Han jag pratar om är den trevligaste chaffören som kommer till jobbet, Arlamannen!!




Kan inte sluta å lyssna på denna underbara låt!!

 
0 Kommentarer till "70-talet va inte såå illa som jag trodde!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!