Höstpung va ju dagens nya ord

Tröttmössa delux - det är jag idag..det är grymt å gå upp kl. 5 när det är såå mörkt ute!! Men kom upp ur sängen till sist  ;)

Råkade komma på att jag behöver nya bestik idag när jag å Therese jobbade, så då blev det bokning av besök på IKEA på måndag..ska skriva en inköpslista så att jag har några pengar kvar när jag kommer ut, haha!! Vet ju hur jag är...!


Så här kan det gå när jag å Lollojävel är ute å leker...















Nu blir det nya Beck filmen - Levande begravd å sen blir det sängen å klockan ringer kl. 5 i morgon igen, då blir det till å jobba FruktÅGrönt så kineskläderna är framplockade ;)


Tack Systeryster för middagen idag!

0 Kommentarer till "Höstpung va ju dagens nya ord"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!