Vindögd

Vaknade av att någon ringde å väckte mig i morse. Jag ska inte nämna nått namn, CAROLINE SAMUELSSON!!! :P Men det är lugnt för min kära mor tyckte tydligen att det va okej å skicka ett mess vid samma tid :/ Låg å drog mig ett tag å försökte lura i väg Carro till vinkrutan på Ullared men hon hängde tydligen hellre i korvkön där hon tryckte i sig två korvar!! Hon såg varken Morgan eller Ola-Conny..lite dåligt att ingen av dom jobbade...

Iväg vid 12 till min kära systerson som skulle ha Halloweenfest..å där va jag i åtta timmar, lite trött efter det!
Det blev tre pumpor som vi fixade till, dekoration å godisbak. Glömde ju självklart kvar kameran hos dom så jag får lägga in bilder sen..jag va iallafall Djävulen, Syrran va Vita Damen å Christian hade Screamdräkten på sig!

Här är två bilder ifrån mobilen :D
Avhuggna fingrar å tår, mumma!!





I morgon är det 70-tals spinning, 75 minuter, Yeah! Inte allt för förtjust i att det ska vara 70-tals musik, men syrran guidade mig igenom 70-talet å vi hittade vissa låtar som va helt okej. Hoppas bara att dom väljer några bra å att dom är upp-poppade till tusen :P

Krypa ner i sängen å kolla på någon film å hoppas på att denna natt blir bättre än den som va!
Kan ju även hoppas på något mysigt telefonsamtal!!! *pikar någon*

1 Kommentarer till "Vindögd"
Postat av: jossan

jag ringer! ;)


Datum: 2010-10-30 / Klockan: 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!