Bläää!

Har enormt ont i huvudet, gick till å me hem en timme för tidigt i dag. Blir till att bädda ner sig i sängen nu så att jag orkar att jobba i morgon. Blir galen om jag vaknar med huvudvärk i morgon igen :/

Idag fick jag reda på vilken dag jag ska operera mig :D
Ville ju inte operera mig runt den 14:e maj eftersom då är det maskerad, kul å komma nyopererad - Tjeeenaree!
Å inte runt den 19:e heller för då kommer Caroline hem å då funkar det VERKLIGEN inte! Så jag fick det perfekta datumet - 23 maj :D :D :D Skulle jag ha fått välja datum så hade jag valt den 23:e, så gissa hur glad jag är för det!?!?! Vägrar att vara sjukskriven längre än 4 veckor eftersom den femte veckan är midsommarveckan, den går ju bara inte å missa!! Älskar att jobba då, det händer lite grejer å det är fart i butiken!!

Nu går jag å dör! Hörs!
1 Kommentarer till "Bläää!"
Postat av: Arley

Hej! Trevligt att läsa din blogg.



Man får väl önska dig lycka till den 14 Maj. & att du sedan mår bra efter operationen, så att du kan få vara med på allt det roliga som du har planerat.



Hoppas din helg har varit bra!

MVH: Arley.


Datum: 2011-05-02 / Klockan: 11:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!